Désirée Kraft

... är Reiki-master och ett Spirit Art Medium.

2009-10-29

Istället för kaffe eller chokladbit - öronmassage....


....låter kanske lite knasigt...:)
men öronen är faktiskt ett viktigt zonområde för kroppens organ,
precis som fötter, händer och rygg...

För min del så masserar jag för tillfället dåådå min högerfot växelvis med healing,
som också skickas till mig från olika håll:) Tusen tack med kärlek och tacksamhet!

Jag bröt foten i söndags när jag skulle försöka att få loss en gardinstång....tjoff..så låg jag plötsligt istället på golvet...luften gick ur mig...tänk så snabbt en olycka kan inträffa...
hade änglavakt,
kunde lika gärna bankat bakhuvet i golvet...

Kineser använder sig av öronmassage
när dom behöver pigga upp sig under dagen
istället för kaffestimulans ex.

Lite örongodis?
http://www.youtube.com/watch?v=51UhHpcj-LI&feature=related
eller
http://www.youtube.com/watch?v=G52Z84vF4fk&feature=related

Vilken version tyckte du var bäst ?!?..;))

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida