Désirée Kraft

... är Reiki-master och ett Spirit Art Medium.

2009-03-24

Drömde om mattor och om någon mattläggare...:)

I drömtydningsboken
finner jag inget
om vad
mattor
eller
mattläggare kan betyda....



Så lustiga drömmar kan vara

och samtidigt så kloka,

det finns budskap inflätade....



I min dröm är jag tillbaks i Östersund där jag bodde flera år som gift.....

Besöker i drömmen en av mina Reikielevers lokal,
(har inte råkat henne på länge)
ovanför lokalens dörr har hon i taket(!!!)
spikat upp en
ryamatta som är normalstor,
svartrött och stormönstrat,
och utanför själva dörren finns en mindre matta uppsatt i samma färgkombination ,
fast annat mönster och mindre....
jag kliver in...
bredvid ytterligare en annan dörr finns en tredje matta uppsatt,
i samma färgkombination med annat mönster...igen...

Därefter drömmer jag om någon butik, där jag är för att köpa

en present till min väninna Madeleine, som bor i Borås (lååångt från Ö-sund...) !!!

M är utbildad textilkonstnärinna och finns med i en bok med en av sina läckra mattor,
boken gavs ut av en annan textildesigner för flera år sedan

Vi har inte hunnit träffats på länge



Och så idag
fick jag en trevlig festinbjudan från min gamla skolklass,
årskurs 9...och festen ska gå av stapeln i Borås
senare i vår...hm,hm...:))
Brukar övernatta hos M....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida