Désirée Kraft

... är Reiki-master och ett Spirit Art Medium.

2009-01-27

Pirjo vände om sitt liv totalt - från Riksdagen till healer


PIRJO LINNA är en fascinerande och beundransvärd kvinna
hon är en eldsjäl med stort hjärta
som jag lärt känna och blivit vän med
sedan jag började att arbeta
1 dag i veckan
på Hälsans Hus i Södertälje
http://www.halsanshusisodertalje.se/

I den nya utgåvan av tidningen
M magasin nr. 2
Sidorna 26 - 30 skriver dom om Pirjos spännande liv
med bla. om hennes 180 graders vändning när hon nästan var 50 år
från att ha en karriär i Riksdagen
till att arbeta som healer och tankefältsterapeut
i Hälsans hus i Södertälje!

Livet tar sina fantastiska och ibland "underliga"
vändningar...efter min skilsmässa så "kopplar"
the Great Spirit ihop mig med nya fantastiska människor och händelser

Ville skilja mig flera år tidigare
Det var helt enkelt inte läge för mig då....

Mina år i norrland har haft sina goda sidor
Fått många fina vänner sedan åren där, haft fantastiska naturupplevelser
(Tack och hej alla goa vänner jag har där uppe i norr)!
När jag först flyttade upp till Stockholm i slutet av 80talet
hade jag inte precis tänkt att jag skulle flytta upp till norrland ....

Och nu är jag tillbaks här nere igen ;)








0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida