Désirée Kraft

... är Reiki-master och ett Spirit Art Medium.

2009-02-20

Skratt löser upp spänningar - ett litet skämt....

En ung man ville köpa en gåva till sin nya flickväns födelsedag.
Eftersom dom inte känt varandra så särskilt länge ,
bestämde han sig efter noggrant övervägande för ett par handskar
som skulle slå an den rätta tonen, romantiskt men inte för personligt.
I sällskap av sin flickväns syster, gick han så till NK och köpte ett par vita handskar.
Systern köpte ett par trosor till sig själv.
Under inslagningen av varorna,
förväxlade affärsbiträdet dem så att systern fick handskarna
och den unge mannen fick trosorna.
Utan att kontrollera innehållet sände den unge mannen gåvan
till sin flickvän med följande rader:

Jag valde dessa då jag märkt att du vanligtvis inte brukar ha några på dig
när vi går ut på kvällarna.
Hade det inte varit för din syster
skulle jag valt den längre modellen med knappar,
men hon bär korta som är enklare att ta av.
Dessa är i delikat nyans men damen jag köpte dom av
visade mig det par hon själv har burit dom senaste tre veckorna
och de var obetydligt nedsmutsade.
Jag fick henne att prova dina och de passade henne utmärkt.
Jag önskar att jag kunde vara där för att sätta på dig dom för första gången, då det tveklöst
kommer att vara andra händer som kommer att komma i kontakt med dom
innan jag får en chans att träffa dig igen.

Kom ihåg att blåsa luft i dem innan du tar av dem och lägger undan dem,
eftersom dom av naturliga skäl kommer att vara fuktiga under användandet.
Tänk på hur många gånger jag kommer att kyssa dem under året.
Jag hoppas att du kommer att ha på dig dem för mig på fredag kväll.

Ps. Senaste modet är att bära dem nedvikta med lite päls synligt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida