Désirée Kraft

... är Reiki-master och ett Spirit Art Medium.

2009-02-16

Ga-Oh


Ande som lever i Vinden - enligt Seneca Indianer

När jag gjorde en sejdseans första gången
hörde jag vinden ljuda högt och tydligt där vi var!

Vi befann oss inne i ett rum,
det fanns igen som helst möjlighet att vinden
skulle kunna ljuda på det sätt som jag hörde,
trodde att alla som satt i rummet hörde , så högt som det lät....!
...ingen annan hörde vinden styrka...däremot var det 3
personer som såg min guide och när gick i trance
Efteråt stämde deras berättelser överens även med min egen upplevelse

(Det var en kraftfull upplevelse, det vill jag inte stryka under foten med...)

Jag fick då möta en ny Andlig Guid och lärare
som jag sedan dess arbetar med

Tack Great Spirit
Tack andevärlden
och alla vänner i olika former :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida