Désirée Kraft

... är Reiki-master och ett Spirit Art Medium.

2009-03-18

Cafévärdinnan på tåget, blandade ingefärapulver

i lite hett vatten, "drick det, smakar inte så gott men det hjälper mot åksjuka"
.....sa hon till mig.
Fick en ingivelse att jag borde dricka lite té och röra på mig efter att ha suttit och helat mig.
Drabbas ibland av åksjuka, speciellt då på x2000 tågen.....gillar ändå att åka dom....för det mesta mår jag ju bra:)

Tågets cafévärdinna agerade helt spontant när hon såg hur jag mådde!
Hon brukade ha med sig en påse ingefärapulver...ifall....
Tack!

Fler jordeänglar.....
Johanna körde mig in till tåget i Göteborg och hennes kille Kofi hängde med.
Så fina unga människor. Som tack för åkturen ville jag bjuda dom på fika.
"Då vet jag ett jättemysigt café"... säger Johanna - Ängla Café
Adressen dit är Trädgårdsgatan 2 i Göteborg.
Jo jag instämmer - det var både mysigt och gott!

Har vilat , tvättat och städat idag.
Doreen har skämt bort katterna som vanligt:))

Reiki 2 kursen blev intensiv och det är lika fascinerande för mig att följa med i mina elevers processer - dom fick lära sig att distanshela, vi skickade healing till 7 personer under helgen!
Dom fick för första gången prova hur det går till samt att det verkligen fungerar......
jodå, häpna och glada miner följde på det!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida