Désirée Kraft

... är Reiki-master och ett Spirit Art Medium.

2009-11-27

Ängel fångad på bild - i en sjukhuskameras monitor

Mirakler sker....titta på det här...vad tror du?

http://www.youtube.com/watch?v=kYoviWINFSc&feature=related

Negativa minnen
kan vara ett av det svåraste att övervinna
Det påverkar oss hur vi tänker om oss själva eller andra

Ängeln Zadkiel och alla glädjens änglar
(du behöver inte tro på änglar för att prova...)
I judisk tradition är Zadkiel känd
som välviljans, minnet och nådens ängel.
Han är en ärkeängel.
(jag är inte judinna
men tycker det finns en slags röd tråd att följa
från dom flesta stora religioner...)

http://www.youtube.com/watch?v=UOtf868aiBE&feature=fvw


Hur kan man tala till en ärkeängel?

Kalla och be till änglarna genom att säga exempelvis:
"Jag ber Er Ärkeängeln och alla andra Änglar om hjälp
att befria mig från mina negativa minnen......mm
Jag tackar Er och accepterar att detta fullgjorts i denna stund med full kraft i enlighet med Guds vilja...eller the Great Spirit eller genom den Positiva Kraften"...

Tala från ditt hjärta...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida