Désirée Kraft

... är Reiki-master och ett Spirit Art Medium.

2008-04-30

Hej igen från eran
ovana och därmed ryckiga bloggare....hm, hm...


Dagens affirmation

JAG ÖPPNAR HJÄRTAT FÖR DET SOM FÅR SJÄLEN ATT SJUNGA

Jag fyller mitt livs bägare med allt som ger mig lust och glädje,
allt som får mig att lyfta,
att känna flöde och energi.
Allt som låter min själ flyga högt och sjunga av hjärtans lust.

Jag öppnar mitt hjärta på vid gavel, och släpper in allt som gav mig glädje i min barndom,
det jag sökte som ung och det som ger mig kraft idag.

Jag låter detta ta all plats och fylla mig med lycka.
genom att göra utrymme i mitt liv för glädje,
lyfter jag även andra, som smittas av min energi

Mitt liv är solsken


Ur kortleken Kreativ insikt www.kreativinsikt.se


Försöker att hålla mitt fokus på positiva känslor....det är inte helt lätt särskilt som vi nu drabbats av ett antal riktigt kusliga händelser som tidningarna bombaderas oss med....hua!

Vi fortsätter att bygga med energier som är av ljus och kärlek


1 kommentarer:

  • Klockan 19 maj 2008 kl. 21:33 , Blogger freeyourspirit sa...

    Hier könnt ihr die deutsche Übersetzung von Dèsirèes Text lesen-den tyska översättningen:

    Hallo von eurem ungeübten Blogg-Schreiber!

    Die Affirmation des Tages

    ICH ÖFFNE DAS HERZ FÜR DAS WAS DIE SEELE ZUM SINGEN BRINGT

    Ich fülle meinen Lebensbecher mit all dem was mir Lust und Freude bringt,
    alles was mich zum Schweben bringt,
    um Fluss und Energie zu spüren.
    Für alles was meine Seele zum Fliegen und mit Herzenslust zum Singen bringt.

    Ich öffne mein Herz weit und lasse all das herein, das mir in meiner Kindheit Freude bereitet hat,
    da,s was ich als Jugendlicher suchte und das, was mir heute Kraft gibt.

    Dem gebe ich allen Platz um mich mit Glück zu erfüllen.
    Indem ich in meinem Leben Platz für Freude schaffe,
    hebe ich auch andere, die von meiner Energie angesteckt werden.

    Mein Leben ist Sonnenschein.


    Aus dem Kartenspiel Kreativ Insikt www.kreativinsikt.se


    Ich versuche mich an Positives zu halten...das ist nicht immer ganz leicht, besonders jetzt wo uns die Zeitungen mit einer Anzahl schauriger Ereignissen bombardieren...hua!


    Wir bauen weiterhin auf die Energien des Lichts und der Liebe

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida