Désirée Kraft

... är Reiki-master och ett Spirit Art Medium.

2008-07-09


Hej! Vill bara berätta att det finns
ett LEDIGT JOBB
för dig eller kanske någon du känner,
SOM REDAKTÖR
på TIDNINGEN DJURENS RÄTT

Grundutbildning som journalist krävs

Skicka din ansökan senast 10 augusti till djr@djurensratt.se
Chefsredaktör Jonas Nilsson
0739/485135

Idag skiner solen, jag ska skriva lite på min bok, hm, hm....
ibland så är det så krångligt att få igång sig...men jag ger mig inte...
sen ska jag iväg och arbeta med healing och mediala konsultationer
på Hälsans Hus i Södertälje
Katterna sover, vi fikade på vår mysiga balkong, utsikten är så fin med träden, fåglarna och molnen , brukar sitta där och tyda molnen i stället för tarotkorten ibland.
Det är en vanlig divinationsform för en del schamaner bla. på Hawaii .

Önskar dig en härlig dag!


2 kommentarer:

  • Klockan 10 juli 2008 kl. 04:13 , Blogger freeyourspirit sa...

    Kära Dèsirèe,

    du är så duktig...jag bugar för dig och din disciplin och tackar för all glädje, kärlek...visdom som finns i ditt hjärta och din lysande själ.
    Tack för att du sprider dessa skatter så generöst.

    Här kommer lite av vår underbara planets skönthet TILL DIG..
    och till alla andra jordeänglar som finns här :-)

    http://www.kreativinsikt.se/pub_docs/files/koll07Stig-pa3.swf

    Koppla av en liten stund och njut av!

    Så underbar vår jord är...djuren, naturen, så underbara människor det finns, så många stora och små mirakler det sker varje dag...tänk...man blir så rörd och glad.

    Önskar er alla en fin dag..solen har precis gått upp ;-)

    Kramar
    Karin :-)

     
  • Klockan 10 juli 2008 kl. 14:09 , Blogger freeyourspirit sa...

    Oj, länken publicerades inte som det skulle...aj aj tekniken är fortfarande inte min grej ;-)

    Så ska den vara...

    http://www.kreativinsikt.se/pub_docs
    /files/koll07Stig-
    pa3.swf

    Kram
    Karin...som är så lycklig av all färg :-)

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida