Désirée Kraft

... är Reiki-master och ett Spirit Art Medium.

2009-02-12

Isis Kammare, vi hade öppet hus



Det var litet tag sedan som vi tillsammans , vi som arbetar där, hade en kväll med inbjudna gäster. Det kom väldigt många!
En lång kö ringlade utanför mitt rum såg jag när jag tittade ut...
Innan det ens hade satt igång.....jag fick minsann jobba på,
inte en enda liten rast blev det för mig....
men det kändes ju kul att det var såpass uppskattat....
Alla som hade deltagit verkade nöjda....
Jag hann som sagt inte mingla uppe i Isis Kammares butik:)....

Fick reda på att Fadde (som är någon kändisprofil i Stockholm, han lär ha varit ihop med Linda Rosing...tänk vad man vet fast man inte tror sig hänga med...det går ju inte att undvika när man ser löpsedlar...helt otroligt vad som man egentligen får in i hjärnkontoret utan att behöva anstränga sig egentligen, hm, hm....)
hade skrivit på sin blogg om Isis Kammare, han hade visst också fått en inbjudan dit:)
http://www.fadde.se/#post233

Många har tidigare frågar mig vilka som anlitar en healer, medium eller tarotläsare....

Björn är en vän
som ser ut som en tuff karl
Han tillverkar schamantrummor
och
skriver
ömsinta, känsliga dikter...
Han har ett varmt hjärta
http://www.poesibjornen.se/

Det finns hopp..... och jag
önskar att fler öppnar upp sina andliga sinnen och medkänsla
Först och främst för sin egen skull,
man mår så mycket bättre med ett mjukare sinne
och positivare inställning till livet
det går att träna upp....






0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida