Désirée Kraft

... är Reiki-master och ett Spirit Art Medium.

2009-03-29

Affirmation för söndagen den 29 mars

Jag får hjälp med det jag behöver

Jag är förvissad om att världen är god,
och att jag kommer att få all hjälp jag behöver.

Jag vilar i fullständig tillit
till att det jag verkligen är i behov av
kommer till mig i precis rätt ögonblick.

Jag hjälper också gärna andra och andra vill gärna hjälpa mig.

http://www.kreativinsikt.se/

Affirmation betyder bekräftelse eller bejakelse.
Att arbeta med affirmationer är ett beprövat sätt att uppnå önskvärda tillstånd.
Genom att upprepa en positiv mening om dig själv, blir den till slut sann.

Upprepa din affirmation för dig själv flera gånger om dagen, säg den gärna högt eller sjung den....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida