Désirée Kraft

... är Reiki-master och ett Spirit Art Medium.

2009-06-01

Goda omen, skäddarsydd coaching, kanaliserad healingmålning och Clowner utan gränser

Om en katt nyser spontan sägs det betyda tur!

Turenergier lär också vara på gång
om man råka se tre vita hundar
tillsammans med en prickig/fläckig hund....:D


Att läsa tecken utan att bli fixerad är en konstart
....hm,hm...vilka tecken är det man egentligen ska följa efter?!?

Att bolla med en intuitiv proffessionell coach
kan hjälpa till att se klarare inom dessa områden


Visste du att
jag numer oftast får arbeta med skäddarsydda lösningar
för varje enskild individ eller grupper?


Om du funderar över meningen med något i ditt liv
- det kan handla om jobb, utbildning, realtion....

Kanske har du en längtan till att utveckla din andlighet
eller få mod i att förändras på ett personligt plan....



Jag guidar dig eller eller en grupp ( kanske dig och dina vänner..)
och skapar trygghet och närvaro med olika verktyg som
healing , samtal, symbolmålning, mindfulnessmeditation, rörelsemeditation,
tarotläsningar, auramålning, teckning av din guide,
helande målning - som jag kanaliserar direkt bara för dig och ditt välbefinnande

Så här skrev M. i Kungälv/Romelanda efter att ha testat sin healingbild.
(Har kortat brevet en aning och valt ut delar ur brevet)
"Healingbilden tycker jag mycket om, färgerna i sig talar till mig.
Det är en speciell bild, jag har använt den som meditationsbild några gånger
och lagt den på kroppen.
Det jag upptäckte en gång var, att när jag har den som meditationsbild så blir färgerna ett emellanåt och det lila-blå partiet höjer sig från bilden, den delen suger tag i mig. "

Välkommen för din medialt kanaliserad målning!



Och vad sägs om Clowner utan gränser..;))
www.skratt.nu/clownnasans-dag

Jag känner en fantastisk kvinna som driver ett vandrarhem, utställningslokal
och hon arbetar även som författare , Clown OCH Drottning..:)
Ulla Keyling finner du och hennes underbara plats (palats:)) på natursköna Orust
http://www.bjonnigarden.se/clown.html
http://www.ullakeyling.se/Ulla/Startsida.html



Önskar dig en dag där någon av dina önskningar går i uppfyllelse
eller/och att någon ler rart mot dig:)










1 kommentarer:

  • Klockan 3 juni 2009 kl. 23:37 , Blogger freeyourspirit sa...

    Om man får göra lite reklam här så vill jag bara säga att Dèsirèes skräddarsydd coaching är topp topp topp!

    Kärlek och tacksamhet,

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida