Désirée Kraft

... är Reiki-master och ett Spirit Art Medium.

2008-09-07

Bara några blåbär....hej igen!

Hej!!!.....tiden har sprungit iväg sedan jag skrev sist,
hösten närmar sig, jag hann bara plocka några blåbär när min syster var och hälsade på för några veckor sen innan regnet tog resten med sig i backen.
Hoppas att några hann att baka en god blåbärspaj!
Var och såg Mejas konstutställnig i lördags i ett nyöppnat kombinerat bageri och galleri lite utanför Stockholm, kul att se att hon också målar förutom att vara en duktig sångerska.
Det var en fin utställning, gå och se den om du har tid!
Mejas hemsida
www.meja.net

Jag har suttit och knåpat med mitt skapande i sommar, så himla kul!
Kom igång rejält...måste vara lite hemlighetsfull än kring det, känsligt skede det här med skaparprocessen
jobbade några dagar med mitt mediala arbete, varvade med semesterdagar. Hamnade mitt i ett turbulent skede med kollegor som "komihopsig"...aldrig kul sånt där!
Skickar kärleksfulla tankar så gott det går.

Fick ett intiativrikt mail med ett upprop om att släcka ner världen den 17 september
under 10 minuter . Från klockan 21.50 till 22.00
Då släcker vi allt elektriskt ljus och alla elektriska maskiner som vi kan
Om uppslutningen blir stor så kan energibesparineg n bli enorm även om det är bara 10 minuter!
Tänd ett ljus och betrakta världen i naturtillståndet och andas.
Skicka gärna en helande tanke om kärlek till alla varelser och Moder Jord också

1 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida