Désirée Kraft

... är Reiki-master och ett Spirit Art Medium.

2009-06-26

Katterna har varit i Malmö

och firat midsommar med släkt
....vi åkte ner med
x2000.....det var fullsmockat med folk på vägen ner så katterna hamnade på bagagehyllan
(i en bra kattbur som tur var)....
Sj djurkupé är inte så smart planerad...
Var är du Ernst K...?!
Kan du inte hitta på någon smart inredningslösning där?!?!...
DET BEHÖVS....hm, hm..

Min syster och jag passade på att ge vår mamma
en stärkande och avslappnande behandling - hon väntar på en hjärtoperation

Det känns alltid jobbigt att "se på" när någon som står en nära
ska behöva genomgå
en svårighet som sjukdom exempelvis

Jag skickar healing och ber innan operationen
känns lite som en tröst att kunna vara till stöd på något sätt,
jag bor ju numer inte precis ett stenkast från henne...



Att försöka vara i ett positivt flöde...

Syrran och jag hann med en liten parfymrunda under dessa dagar samt åt god glass,
vi satt vid kanalen och hade det bra - det var längesen vi hann göra det ihop,
det var mycket som skulle hinnas med dessa dagar.....

Är tillbaks
jobbar vissa dagar..... semestrar andra dagar...:)



Till sist men inte minst
tänder jag ett ljus för den fantastiske musikern, sångaren, dansaren,
den sorgsna personen och mannen som hade destruktiva drag
Michael Jackson
Du var verkligen en fantastisk konstnärssjäl som inspirerade miljontals människor
Önskar att du nu får vila i andevärlden och helas

Tack Michel Jackson för "Billie Jean"...och många andra bra låtar som jag dansat till åren med!
http://www.youtube.com/watch?v=s7MmEMrCRfc











0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida