Désirée Kraft

... är Reiki-master och ett Spirit Art Medium.

2009-08-02

Om dom kan....varför kan inte vi?

The Dog , The Cat and the Rat...
http://www.youtube.com/watch?v=E0Y3FPYQh2s&feature=related

Kärleken har inga gränser:)
http://www.youtube.com/watch?v=Z-hT018rpBs&feature=related


Hundar är universums magiker.
Genom sin blotta närvaro förvandlar de
sura människor till leende människor,
sorgsna människor till mindre sorgsna,
och dom är mästare på att skapa kontakter!

Vi har mycket att lära från våra fyrbenta bröder och systrar
har schamaner från olika kulturer alltid sagt....

Min syster och jag fick en hundvalp,
med namnet Lilleman, när vi var barn.
Tyvärr fick vi inte behålla honom:(
Men han har kvar sina tassavtryck i mitt hjärta,
även om det var länge sedan.
Jag är så glad att mitt hjärta fortfarande är öppet för djuren,
känner en stor välsignelse och glädje i det!

På vissa äldreboenden låter man djuren få följa med....:)
(kan inte låta bli dessa smajlisar....dom är ju inte så dumma att ha,
uttrycker en känsla på ett så simpelt enkelt sätt...barnsligt , bra och lite kul....:))
Det borde vara en självklarhet då djuren blir som en familjemedlem,
jo visst, det finns allergiker, dom har jag all förståelse för också,
men då kan man ju ordna så att det fungerar för alla!
Finns det hjärterum så finns det ....





0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida