Désirée Kraft

... är Reiki-master och ett Spirit Art Medium.

2009-06-27

Har du adopterat en äldre person någon gång...läs om spännande

Adopt-A-Native-Elder-program
http://www.anelder.org/index.php?ID=882&XID=882:0:0:0:0


Extramamma för två pojkar blev jag i mitt tidigare äktenskap....

Har inte provat på att adoptera en äldre person...än:)



Har du tänkt på att livet är lite som Grönan eller Liseberg ...fullt av överraskningar

Erkänner att - bergådalbanan inte är min favvo....
Vad gillar du att åka när du är på ett nöjesfält?!?

Fick i födelsedagspresent - En dag på Grönan - med tre underbara vänner!
Men som sagt...eh....vi kan väl ta spöktåget....
och en god glass och kanske ett litet glas vin...
( lite räcker långt - tål inte så mycket)

Jo jag är en livsnjutare och sommaren är äntligen här!


Lyssna på den här otroliga musikern!
Tommy Emmanuel - Initiation
http://www.youtube.com/watch?v=x346VoDX3pA


Tack Maria i Kungälv för tipset - Pussa Kungen från mig - kram




0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida